Kleinhandel

De Detailhandel Is De Verkoop Gedaald Landelijk, Maar In De Lokale Markten, Ze Zijn Het Verhogen Van

Een markt die altijd in de vraag is retail. Retail heeft altijd een winstgevend bedrijf voor kleine ondernemers en grotere ondernemingen, maar met de economische neergang en een verandering in de aard van de consument, heeft de detailhandel volatieler geworden. De detailhandelsverkopen zijn gedaald op nationaal niveau, maar lokaal bedrijf zijn het melden van een toename in de verkoop.

Dus wat de oorzaak van de daling van de detailhandel? Veel mensen, waaronder ik, had voorspeld dat de trend zou blijven dalen. Zou het kunnen zijn als gevolg van de recessie? Of is het de toename van het aantal mensen dat online te gaan?

Het eerste wat we zeker weten is dat er geen twijfel over bestaan ​​dat de detailhandel op nationaal niveau zijn gedaald. In feite wordt aangenomen dat een op de drie klanten is nu online. Echter, de reden dat we niet zien detailhandelsverkopen dalen hele land is het feit dat het nationale niveau bevat ook een aantal markten, zoals Californië, New York, Arizona, Florida, Massachusetts, en Washington DC In deze markten zijn de detailhandel steeg de omzet.

Wat is de oorzaak van de stijging van de omzet in deze markten? Voor een, zijn veel lokale bedrijven begonnen met het zoeken naar betere manieren om te bereiken hun klanten en meer klanten wenden zich tot het internet om te kopen goederen en diensten.

Ook is er een grote toename in de hoeveelheid tijd die mensen doorbrengen winkelen. In plaats van het hebben van meerdere stops maken om te kijken naar de nieuwste trends in kleding, huishoudelijke apparaten en elektronica, zijn veel mensen de aankoop van producten van verschillende retailers.

Retail zal naar verwachting rebound in de komende twee jaar, maar zal het herstellen sneller dan de nationale retail sector? Dit is afhankelijk van vele factoren, maar een van de belangrijkste factoren is dat klanten meer zijn geworden opgeleid.

We hoeven niet langer te raden wat de consument wil kopen en hoeveel ze moeten uitgeven om te kunnen overleven. Wij hebben toegang tot zo veel informatie nu we weten wat hot is en wat niet. We zijn ook slimmer dan ooit tevoren over wat we bereid zijn te besteden, vooral als het gaat om mode en meer uitgeven dan we verdienen steeds minder acceptabel.

In dit opzicht kunnen we zeggen dat de retail-industrie zelf is veranderd in een "niche" business. Wanneer een klant wil iets en ze het weet, kunnen ze het kopen van een lokaal bedrijf dat specifieke product verkoopt. Aan de andere kant, wanneer een klant wil iets nieuws, maar ze weten niet hoe om te bepalen wat het is dat ze willen, wenden zij zich tot een website of zoekmachine om de informatie die ze nodig hebben.

Natuurlijk, het internet biedt een geweldige manier om de behoefte van de consument te voldoen door hen te voorzien van informatie en door hen in staat om items te kopen zonder het verlaten van hun huis. En het is niet meer dan logisch dat zodra zij in staat zijn om het te doen, zullen ze blijven doen.

In het begin, de online shoppers waren veel langzamer om te winkelen dan de lokale consument. We hebben echter een verschuiving van lokale shoppers online shoppers in de afgelopen jaren gezien. Dit is goed nieuws voor de economie van ons land, want dit betekent dat onze lokale bedrijf zal blijven bloeien.

Als consumenten blijven hun online winkelen te vergroten, is het logisch dat het aantal online winkels en zal toenemen. Vanuit dit oogpunt is het niet ongebruikelijk om meer dan honderd bakstenen en mortel retailers in een staat nu te zien.

Dit alles is goed nieuws voor de economie en voor de detailhandel. Wat moet u doen als u een kleine ondernemer of een van de bedrijven die onlangs zijn omzet is toegenomen? Profiteer van het veranderende consumentengedrag en manieren vinden om het internet te gebruiken om uw klanten langer verblijf in uw winkel.